Traktor pojede po trase 105. ročníku Giro d'Italia a připojí se k divákům podporujícím jezdce při příjezdu do každé etapy. Speciální livrej traktoru navrhlo designové centrum společnosti CNH Industrial tak, aby vyjadřoval dynamiku, vysoký výkon a odhodlání typické pro sportovní soutěže tohoto kalibru. David Wilkie, ředitel designu společnosti CNH Industrial, vysvětluje: "Tento model je velmi zajímavý: "Při návrhu jsme vycházeli z barevné palety závodu Giro d'Italia. Použili jsme růžovou barvu dresu vedoucího jezdce, která značí sportovní dokonalost vítěze, výkon, drajv a vytrvalost, které jsou potřeba k vítězství v každém etapovém závodě Grand Tour - stejné vlastnosti, které traktory New Holland prokazují na polích, když překonávají každodenní výzvy zemědělství. , aby dosáhly svých cílů. V grafických prvcích jsme použili černou barvu, která evokuje rychlost jezdců a točící se kola bicyklů, což vytváří silné vizuální spojení s Giro d'Italia."
Dres "maglia rosa" byl představen veřejnosti v roce 1931, aby odlišil lídra závodu v pelotonu. S nápadem přišel Armando Cougnet, novinář z italských sportovních novin "La Gazzetta dello Sport" tištěných na růžovém papíře, které založily tradici závodu Giro d'Italia. Learco Guerra byl prvním jezdcem, který nosil "maglia rosa" po vítězství v první etapě Gira 1931.