Prvním traktorem s písmeny
F I A T na kapotě, resp. na chladiči, byl Model 702. Jednalo se o důležitý okamžik, protože traktor vyjel na pole přesně v době, kdy končila První světová válka a celý zemědělský sektor byl ve špatném stavu. Hlavním problémem byl nedostatek pracovních sil a to nejen lidských, ale i koňských a pole byla po čtyřech letech nechtěné “minimalizace” ve špatném stavu a vyžadovala intenzivní kultivaci.
Traktor FIAT 702 byl osazený čtyřválcovým motorem s pohonem pevné zadní nápravy. Řiditelná byla náprava přední. Tato koncepce nebyla tenkrát obvyklá. Model 702 navíc přejal samonosnou koncepci od již existujícího Fordsonu a neměl tak podvozek, resp. rám, což bylo také výjimečné řešení. Prostě je jednalo z dnešního pohledu o klasickou moderní koncepci traktoru. Na rozdíl od Fordsonu, který byl primárně konstruovaný pro práci na lehkých půdách rovin amerických Velkých plání, model 702 nabízel vyšší výkon potřebný pro obdělávání evropských těžších půd a často svažitých pozemků. Oficiální premiéra traktoru FIAT 702 před zástupci italské vlády proběhla dne 14. Srpna 1918. Zanedlouho si traktor FIAT 702 řekl o celosvětovou pozornost u zemědělské veřejnosti, když v soutěži v orbě za sebou nechal všechny soupeře. Přesvědčivé výsledky při praktické práci přinesly ovoce a na rok 1919 získal výrobní závod objednávky na 1000 kusů traktorů od zákazníků z celé Itálie. Tak začala éra mechanizovaného zemědělství v Itálii.
V roce 1932 pak spatřila světlo světa varianta 700C, kde C znamenalo pásové provedení. Traktor s céčkem na konci poskytoval lepší tahové vlastnosti a podstatně zvyšoval bezpečnost práce na příkrých svazích. Jednalo se o první pásový traktor v Evropě.
K oslavě výročí 100 let výroby traktorů FIAT značka New Holland připravila designový koncept Fiat Centenario a limitovanou edici standardních modelů v barvách Terracotta. Od každé modelové řady bude vyrobeno pouze 100 ks a i vy můžete být majitelem tohoto speciálního traktoru.